Ženy v ženšenu. Příběh podnikání v korejské kosmetice

Ženšen je tajuplnou surovinou, která se odedávna používá v léčitelství i kosmetice, a například v Koreji mu dokonce přezdívají národní zlato.

Tato rostlina s nesmírně komplexními účinky stála zároveň u zrodu podnikání dvou žen, které si uvědomily, že na českém trhu chybí kvalitní výrobky z korejských bylin. A tak vzaly věci do vlastních rukou a rozhodly se pod značkou Pure District zprostředkovat tyto produkty i českému zákazníkovi.
„Korejský ženšen má mít blahodárné účinky na imunitu a s ní i celkovou rovnováhu těla, podporuje energii, koncentraci a odolnost vůči stresu a únavě“, říká jedna ze zakladatelek Pure Districtu Lucia Havlíková, která nedá dopustit na úžasné účinky této byliny.

Ženšen, který skutečně funguje

Na českém trhu se však dosud nenacházely dostatečně kvalitní výrobky, které by dokázaly naplno využít sílu blahodárného ženšenu. Proto se Lucia spojila s bývalou novinářka a odbornicí na PR Líbou Drdákovou a společně se rozhodly přivézt do ČR správně zpracovaný ženšen, který účinkuje ve své plné síle. Pod značkou Kombe začaly prodávat výrobky z ženšenu z jihokorejské oblasti Punggi, kde se pěstuje již tisíce let.

Svůj první obchůdek otevřely v Budečské ulici na pražských Vinohradech a kvalita jejich výrobků si brzy získala řady příznivců. Postupem času navíc přibyly nové produkty, například ženšenový nápoj, ženšenové smoothies, shoty, marmelády či čokolády. A zde to rozhodně nekončí – obě ženy postupně do svého portfolia přidaly také výhradní zastupování některých značek přírodní korejské kosmetiky neboli K-beauty, a dokonce pracují i na vývoji vlastních výrobků inspirovaných korejským umem a surovinami.

Zákazníci se vrací

A zdá se, že jejich byznys se trefil do černého – jen za loňský rok dosáhly na výnosech z kamenného obchodu, e-shopu i prodeje velkoodběratelům obratu přes padesát milionů korun. Obě zakladatelky ale v žádném případě nechtějí usnout na vavřínech a vytrvale pracují na dalších inovacích a rozvoji svých produktů. „Sama pročítám výzkumy a hledám nové inovativní látky a postupy, které by se daly použít“, vysvětluje Havlíková.
Například kosmetika Whamisa, kterou ve svém produktovém portfoliu také nabízí, dokáže účinné složky produktu dostat až do dermis, tedy silné vrstvy kůže pod pokožkou, a to díky zpracování patentovanou fermentací. Jiné produkty toto neumí, a proto jsou jejich účinky méně viditelné, a především ne dlouhodobé.

Obě zakladatelky i nadále chtějí jít svou cestou a soustředit se především na kvalitu svých výrobků. Korejská kosmetika zažívá boom, a i vy díky PureDistrict můžete její sílu zkusit na vlastní kůži.

Share

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *