Dvojčata Olsenovi: Uznávané návrhářky

Napsal

Dvojčata Olsenovi: Uznávané návrhářkyNa rozdíl od jiných návrhářů oblečení, se slavná dvojčata Mary-Kate (24) a Ashley Olsen (24) při oblékání zabývají každým detailem. Vyplácí se jim dělat v módním průmyslu?Jako velmi oblíbené návrhářky vlastní tři oděvní značky – Row, Elizabeth & James a Olsenboye, přičemž jejich módní kolekce jim vynesly už více jak 1 miliardu amerických dolarů. Obě dvě podnikají pod svojí společností Dualstar, pod kterou také vytvořily spoustu svých „teen“ filmů. I přesto všechno však Mary-Kate a Ashley v dubnovém vydání časopisu Vogue přiznaly, že né vždy se jim podařilo zákazníky na své kolekce oblečení nalákat.

„Pořídily jsme si prezentační místnost, skrz kterou jsme k zákazníkům promlouvaly,“ vzpomíná Ashley.  „Lidem se ale nelíbila budova, ve které jsme oblečení prodávaly,“ doplňuje Mary-Kate. „První sezónu zákazníci nakupovali, takže jsme se vrátily k obchodům. “ A pak do nás ryli znova,“ dodává MK.

I přesto si však dvojčata uvědomovaly, že pokud nebudou o navrhování dobře proškolené, bude těžké něco prodat.

„Správná otázka,“ poznamenává Ashley. „Ale Dualstar začalo, když nám bylo šest. A my už jsme měly jistou sbírku díky Walmart, a to nám bylo 12, takže bylo vlastně spoustu možností jak se na trhu uplatnit. Bylo to ještě předtím, než jsme začaly navrhovat.“

„A tak jsme opravdu začaly navrhovat,“ uvedla Mary-Kate. „Byly to džíny, bohémský styl a saka. Celkově tak trochu nadčasové.“

V těchto dnech patří Ashley a Mary-Kate mezi jedny z nejuznávanějších návrhářek. Pro předávání cen CDFA byly dokonce nominovány.

“ (Kolekce) je taková ta klasika. Dost se v tom vyžívám,“ uvádí Lauren Hutton, který byl součástí prezentace ke kolekci Row. “ Kolekce je krásně šitá moderním způsobem. Modely úžasně sedí. Hodně k ním vzhlížím.“

I přes veškeré výdělky ale Olsenky na své pracovní tempo rozhodně nezanevřou a budou pracovat dál: “ Chci, aby studio běželo dál,“ uvedla Ashley. “ Asi bych chtěla pomáhat ostatním lidem na jejich vlastních značkách. Mohl by to být nějaký umělec. Mladý návrhář. A mohla by to také být již existující značka.“

„U nás je to prostě o tom, že myslíme ve velkém. Opravdu ve velkém,“ dodává MK.

Share

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *